تدریس ریاضی آنلاین

پرسش و پاسخ و تدریس ریاضی به صورت آنلاین و رایگان برای همه از دبیرستان تا دانشگاه

تدریس ریاضی آنلاین

پرسش و پاسخ و تدریس ریاضی به صورت آنلاین و رایگان برای همه از دبیرستان تا دانشگاه

میام ;)

هنوز زنده م، میام، یه سری مشکلات نرم افزاری واسم پیش اومده بود.  


نظرات 1 + ارسال نظر
nahid جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 14:33

با سلام و عرض خسته نباشید
دیدن این همه ذوق و علاقه به ریاضی و آموزش اون برای دیگران برام جالب بود..
فکر میکنم شما ابتدا باید سعی کنید مخاطب های خودتون رو بشناسید و با اونها ارتباط برقرار کنید چراکه بدون فیدبک از طرف مخاطبین ممکنه زود خسته بشید و دست از کار بکشید...
به هر حال براتون آرزوی موفقیت دارم.

سلام، مرسی از حضورتون : )

مسأله خسته شدن نیس، چون این کار رو دوس دارم و واسه علاقه شخصی هست که انجام میدم و به اشتراک میگذارم چون فک می کنم که این کارهایی که واسه خودم دارم انجام میدم، ممکنه به درد دیگران هم بخوره، اینکه گاهی کم هستم، به دلیل مشغله زیاد هست، و اینکه آماده سازی مطالب رو توی وقت های آزادم انجام میدم و گاهی واقعا وقت کمی هست، البته این هفته دلیل دیگه ای داشت، در واقع این هفته داشتم مقدمات کار رو فراهم می کردم، توی پست بعدی ( 14 اسفند) توضیح دادم که قضیه چی بود.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.