تدریس ریاضی آنلاین

پرسش و پاسخ و تدریس ریاضی به صورت آنلاین و رایگان برای همه از دبیرستان تا دانشگاه

تدریس ریاضی آنلاین

پرسش و پاسخ و تدریس ریاضی به صورت آنلاین و رایگان برای همه از دبیرستان تا دانشگاه

موضوعات این وبلاگ

از اونجا که مخاطبین این وبلاگ ممکنه پایه های مختلف ریاضی داشته باشن، تصمیم گرفتم که برای هر دسته از مخاطبان یه وبلاگ ویژه درست کنم تا تداخل مطالب پیش نیاد و مثلا دبیرستانی ها با دیدن فرمولای معادلات دیفرانسیل به وحشت نیفتن   به خاطر همین وبلاگ های « ریاضی 0 » ، « ریاضی 1 » ، « ریاضی 2 » ، « ریاضی 3 » ، « ریاضی 4 » رو ایجاد کنم :

ریاضی 0 :   به یادآوری ریاضیات دبیرستانی و بیان پیش نیازهای  ریاضی عمومی می پردازه.

ریاضی 1 :    به حساب دیفرانسیل و انتگرال یک متغیره ( ریاضی عمومی 1 ) می پردازه.

ریاضی 2 :    به حساب دیفرانسیل و انتگرال چند متغیره ( ریاضی عمومی 2 ) می پردازه.

ریاضی 3 :    به ریاضی مهندسی، معادلات دیفرانسیل، حسابگان پیشرفته و ... می پردازه.

ریاضی 4 :    به درس هایی می پردازه که دارم خودم می خونم و به خودم درس میدم.

چون بلاگ اسکای در هر ساعت فقط اجازه ساخت یه وبلاگ رو میده، این وبلاگ ها به تدریج ساخته خواهد شد.

الان وبلاگ ها خالی هستن، چون دارم دنبال کتاب مناسب برای ترجمه می گردم که از مطالب اون واسه هر بخش استفاده کنم. چون میخوام به کپی رایت پایبند باشم، به خاطر همین انتخاب کتاب یه مقداری سخت میشه. به خاطر همین نمی تونم از کتاب های متداول مث توماس، سیلورمن، لیتهلد و ... استفاده کنم. ولی اگه از هر کدوم از این کتابا سوالی داشتید میتونید مطرح کنید. مطمئن باشید یه کتابی انتخاب می کنم که هم از نظر کپی رایت، ترجمه کردنش مشکلی نداشته باشه و هم اینکه کتاب جالبی باشه و یادگیری ش آسون باشه. ممکنه از دو سه منبع هم استفاده کنم.

لینک دانلود کتاب انگلیسی ای که منبع هر کدوم از وبلاگا باشه در پست اول قرار خواهم داد تا کتاب انگلیسی رو داشته باشید، و هر کتاب به تدریج ترجمه شده و توی وبلاگ مربوطه قرار خواهد گرفت.

سعی می کنم از ریاضی 0 شروع کرده به تدریج به ریاضی 4 برسم. شما هم می تونید با لینک کردن این وبلاگ اصلی به من کمک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.