تدریس ریاضی آنلاین

پرسش و پاسخ و تدریس ریاضی به صورت آنلاین و رایگان برای همه از دبیرستان تا دانشگاه

تدریس ریاضی آنلاین

پرسش و پاسخ و تدریس ریاضی به صورت آنلاین و رایگان برای همه از دبیرستان تا دانشگاه

استاد بد قول :(

سلام، میدونم خیلی بد قول شدم، اما امیدوارم کسانی که میان اینجا، منو ببخشن و شرایط منو درک کنن. من برای گذران زندگیم مجبورم که کار کنم و کار من بیشتر ترجمه و تایپ هست ولی تدریس رو خیلی بیشتر دوست دارم، اما پیدا کردن شاگرد مشکل هست و چون شاگرد کم پیدا میشه بیشتر وقتم به ترجمه و تایپ می گذره. این کارها هم فصلی هستن و اواخر ترم های دانشگاهی سرم خیلی شلوغ میشه و کمتر می تونم به علاقه اصلی خودم یعنی ریاضیات بپردازم.

اینها رو گفتم که مطمئن باشید که این وبلاگ ادامه خواهد یافت، چون مخاطب اصلی این وبلاگ خودم هستم، هدف اولیه این وبلاگ یادآوری و بیان دوباره و ساده تر و بهتر تمام چیزهایی هست که توی تمام این سالها از ریاضیات یاد گرفتم. میخوام از دبیرستان شروع کنم و بعد برم سراغ ریاضی 1 و ریاضی 2 و بعدش معادلات دیفرانسیل و بعد از اون مباحث پیشرفته تر رو ارائه کنم. البته گاه گداری مطالب مفید آموزشی دیگه ای هم خواهم نوشت، مث همین پست « روش های شگفت انگیز یادگیری مثلثات » که اونم سر فرصت کامل خواهم کرد و دوباره به طور کامل منتشر خواهم کرد.

اینجا روزی سه چهار بازدید کننده داره، ولی خب به زودی با کم شدن کارهام و وقت بیشتری که خواهم داشت، پست های آموزشی بیشتری خواهم نوشت. نظراتتون رو بیان کنید. بگید که چه مطالبی رو بیشتر نیاز دارید. و اگه پیشنهادی دارید مطرح کنید. منتظرم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.